Te, vänner, "målning", prat och massa mys

Har suttit nu i två dagar men vänner och druckit te och målat och pratat, hur mysigt som helst (självklart bakade vi kladdkaka också^^) Från början var det bara jag och Moa med sedan fick vi mer sällskap, riktigt mysigt har det varit.

Jag är en sådan som målar mest för att jag tycker att det är kul, har to.m glömt vad de heter jag
målade med haha aja jag har iallafall haft ett par riktigt härliga dagar


Jag försökte få det att föreställa en äppelkvist/blommor men haha aa...


Men det här var något jag tyckte var riktigt kul och ska nu köpa egna färger^^

"Glöm dina bekymer
för imorgon
kommer nya"

Ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0