Mina otroligt underbara burkar!

Jag ÄLSKAR burkar, de är så otrolig underbara och man kan ha de till så mycket
de är inte bara praktiska utan helt fantastiska :D

Det här är några utav mina älskade burkar
De flesta hittar jag såklart på loppisar runt om i Sverige, men de två som ser
ut som muffinsar hittade jag i Ölands butiken i Borgholm på Öland




Förstår ni varför jag samlar på dem???

Hur underbart skulle
det inte vara att ha en
pliktig hjärna som
kunnde tala om
saker och ting
för en 
                                                      /  Nalle Puh

Ha det Gott!


Kommentarer
Postat av: becka

oja, det gör jag! så fina är de! jag blir riktigt avundsjuk... hur är det med dig? kram

2010-04-14 @ 19:07:45
URL: http://frokenmotvalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0