Allt är ett mirakel!

På påsklovet som har varit byggde jag och pappa en hylla av massa gamla lådor som vi hade hemma.
Har ju klagat så mycket på att jag inte har någon i köket.
Det var jätte smidigt att sätta ihop dem, tips för er som vill göra något liknande är att för borra
i trät eftersom det är gamalt spricker lätt

Farfar har haft sement i en utav lådorna, men jag låsas som om jag inte ser de^^

Imorgon har jag ett Hanverksprov inte alls kul eftersom jag är väldigt
duktig på att skjuta upp saker jag måst göra. Som ex nu är det 5 gången
jag säger "jag diskar imorgon", har bildats ett berg i mitt kök^^ haha aja allt löser sig.
Har haft en till sådan där underbar dag, vet inte varför men det räcker med att jag bara ser solen
så blir jag på hur gott humör som helst ;D

"Det finns bara två sett
att leva livet på.
Ett är som om inget
vore ett mirakel.
Det andra som om allting
är ett mirakel"
                                                      /Albert Einstein

Hoppas på en till sådan här dag, ha det toppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0