Äntligen :D Tack söta Karin

Nu har min vän Karin varit här och hjälpt mig med min blogg, så nu är det första ni se inte en vit vägg^^
Om ni inget annat har för er tycker jag att ni kan gå in här
http://kazaya.blogg.se/ 

Nästa vecka börjar min fria produktion^^ blir nog jätte kul att få göra sådant man själv vill.
Fast vet inte om mitt kommer att bli så bra eller rättare sagt som jag har tänkt, haha sällan det blir det^^
Har iallafall jobbat med ritningar och förberedelser denna veckan   

Det här ska föreställa en lampa, tro det eller ej


Svårt att förklara vad detta ska bli, men en typ av jus/tavla
Först hade jag tänkt gravera en ballerina på men nu blir det en ängel istället :)

Vill bara säga!
KAN MAN BLI ANNAT ÄN KÄR NÄR MAN GÅR UTANFÖR DÖRREN NU???

Ha det Bäst:)


Kommentarer
Postat av: becka

det blev ju superfint!! och dina glskulor, så fina:) jag var stolt över mina hela julen!!

2010-04-16 @ 17:42:54
URL: http://frokenmotvalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0