Älskar gamla prylar

Jag säger bara det LOPPIS finns det något bättre, jag älskar att gå på upptäcktsfärd
 bland massa gamla prylar, man vet aldrig vad man kan stöta på. 
Hälften av min lägenhet består av gamla prylar jag har hittat i någon undangömd vrå.
 Som dessa underbar tallrikarna som jag hittade i somras, kostade bara 5kr st.

Och denna kopp köpte jag senast jag var hemma
på svenska kyrkan hjälpen i Jönköping, heter typ så^^
Det är ett kafé i Nybro som har de här kopparna och jag tycker att de
är helt underbara. Så när jag såg den var jag bara tvungen att köpa den^^
Vem kan motstå en sådan underbar kopp för bara 15kr???

Nu ska jag ta en långt varmt välförtjänt bad.

Allt Gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0