hur gick de här till???

Har suttit och tittat på bilder från "för", vad tiden går. Det kändes som igår när man skulle börja 7an, man kände sig så stor. Kom man från en skola med knappt 100 elever till "STORA" Ribaskoaln , då var man stor. Fast efter några dagar var man 13 igen men endå.
Det känns som om jag blir mindre för var dag som går, inte äldre. Det är knappt 5årsen och jag är inte mycket äldre nu, lång ifrån vuxen. Även fast jag nu har egen lägenhet 20mil hemifrån och går orrefors riksglasskola, HUR GICK DET TILL egentligen??? Iallafall så kände jag mig större när jag var 13 en nu, hmmm...
vet inte riktigt vad jag vill komma med det hela men endå.

Snart kommer Moa till mig och vi ska laga mat och jag hoppas hon kommer snart
för jag är hungrig, sedan kanske det blir att vi försöker hitta några fler
avsnitt av top gear, då skrattar jag gott ;)

Det här underbara sängtäcket fick jag av min underbara mamma


"Hur ofta uppmanas vi inte att
ta vara på de lyckliga stunderna
och inte låta dem glida oss ur händerna?
Men en del av dem är lyckliga bara
därför att vi låter dem glida
 oss ur händerna"


Ha det Toppen ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0