En riktigt rolig dag!

 Idag var klassen och jag då inne hos träkilarna och byggde egna formar, viket var jätte kul.
Om ni undrar vilka träkillarna är så är de dom vi är med när vi har våra teoretiska ämnen på Åkrahäll.
i vilket fall som helst så hamnade jag med Christofer och jag lider med honom.
Vi glas elever skulle ha ritat en skiss tills idag som vi skulle ha att ut gå i fån men av en händelse
 så glömde jag den^^ haha men jag hade ju den i huvudet, (där har jag mycket utrymme).
 I alla fall så skissade jag upp den på ett millimeterspapper, och enlig mig skulle den vara jätte
 enkel att göra (jag frågade Kristofer om vad han tyckte och han sa att det var lugnt, förvisso är inte
 Kristofer den som säger så mycket, och defenitivt inte i mot).
Jag hade skissat upp ett 8kantit glas som var runt 10 cm högt. JÄTTE ENKEL det är ju bara att ta 8 bitar och sätta ihop, trodde jag. Men tyvärr så var det inte så, det var lite mer att göra. Som tur va så var Erikas ritnig inte lika
svår så när hon och Blom var färdiga gick blom över till oss. Så efter mycket sågande, skruvande,
 slipande och väldigt många suckar så var vi faktiskt färdiga i tid.
Eller Kristofer och blom var färdiga i tid, jag stog ju bara och såg på och var moralsikt stöd.
 

Imorgon har jag prov i Naturkunskap om livets ursprung och cellen, jätte kul.
Önska mig lycka till!

NÅGON ANNAN ÄN JAG SOM TYKER ATT JAG BEHÖVER ATT SKRIVBORD



Allt som vi älskar
är oersättligt,
och allt som vi
kunnat tänka oss ersätta
har vi alldrig i
sanningens namn älskat
                                                                 / Henrik Jonsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0