Glaskula^^

Nu har min mamma varit och hälsat på mig i min lägenhet, har varit två riktigt mysiga dagar.
vi var på bio igår på Edge Of Darkness. Det var den enda Mamma ville se, jag hade betydligt bättre
ider som Prinsessan och Grodan, Det Regnar köttbullar eller planeten 51. Mamma bara tittade på
mig och sa att minna barn i framtiden kommer att älska gå på bio med mig.
Det har varit en lyckad vecka på glasskolan, har lyckats med att blåsa 5 nya fina vaser villken enligt mig
 är jätte bra. Jag började even med en ny sak på den kalla sidan. Jag ska blästra fram blommor på en glaskula^^
 
Det här är de jag målade och ska på kulan....


Den här då...

Det som ska vara vitt ska bli vitt och de som är grönt blir grönt
Den här kommer jag nog jobba med i några veckor men förhoppnigsvis blir den bra
(Den är jätte tung)


Det är att göra en god gärning
utan att tänka på
att det är en
god gärning.
                                          / Nalle puh

Ha det gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0