ZZZ....


Hej
Idag är en såndär dag då jag har såå myket att göra (enligt mig)
och jag är en sådan person att ju mer jag har att göra ju mindre orkar jag göra.

Har musikprov om två dagar och har inte ens tittat på papprena.
Imorgon vet jag att jag har läxor men mins inte om jag har gjort dom eller inte
men tror de annars hade jag tagit hem bökerna (tror jag) hehe
men men.
Borde städa min lägenhet men...haha
Ska gå en promenad sen hade jag tänkt, fast jag borde ju plugga först.

Musik provet som jag nämde innan bestor av massor av gammal musik,
typ som; de 4 årstiderna av Vivaldi
och just ny sitter jag och lyssnar på våren, pasande eftersom jag längtar väldigt mycket efter den
Även fast jag älska vintern, den är så vacker.
Så lite duktig är jag allt.


Vänlig ord kan vara
små och enkla
att uttala,
med de ekar
i oändligheten
                    
                                         /Moder Teresa

Ha det gott


Kommentarer
Postat av: becka

ooo, gammal musik:) vi har också ett sånt prov, fast om opera...

2010-02-01 @ 18:47:28
Postat av: emmy

haha kul kul

2010-02-02 @ 17:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0