Om snöret går av...

Idag gick jag in på min blogg i skolan och upptäckte att texten som jag kämpar med att den ska
 ligga snyggt när den kommer upp på bloggen. Men det såg inte alls ut som jag trodde
 att den gjord, jag bryr kanske mig för mycket.

Snart ska jag gå över till Moa och vi ska baka en tårta till Erika som fyllde 18 år söndags, kommer nog bli jätte mysigt. Imorgon blir det äntligen att blåsa glas igen, och jag måste ringa om praktikplats. Är verkligen ute sent, skulle ha ringt för flera veckor sen. Praktiken är v.9,10,11 och hade tänkt att vara i Gränna (igen) för att det är en av de få platser jag kan va på om jag inte vill va i orrefors och det är ingen upphetsande tanke, det finns inte så gott om Glashyttor i sverige
 Så imorgon MÅSTE jag verkligen ringa.


om snöret inte håller,
utan går av,
då är det bara att
försöka med ett annat
snöre.
                                                            /Nalle puh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0