Värkligheten???

Har ni tänkt på det att dagar aldrig blir som man har tänkt sig. Man kan planera att man ska göra massor och sen blir det så att man inte hinner något utav de, eller tvärtom att man hade planer på att ta de lugnt och det är det sista man gör den dan. Jag har varit på strålande humör de senaste dagarna och allt ha på något vis bara flutit på, men ibland måste man ju tas till värkligheten. (Egentligen tycker inte jag om det uttrycket, många använder de efter att de haft de bra och sen händer det något som inte är lika kul. Men varför kunde inte de som var bra vara lika mycket verklighet som de dåliga. Varför är det tråkiga vänligheten?)
Det visade sig att Gränna glashytta inte var öppen nu. Har alltså försökt att få en praktikplats lite var och här i Sverige men det mästa är stängt nu eller upptaget. Så jag får nog vara på skolan i alla fall. Det gick inget vidare idag att blåsa heller och min glaskula ville inte som jag vill. och imorgon åker min vän Amy till England och kommer inte hem igen på (enligt mig) jätte länge. Alltså söndag nästa vecka, men kommer sakna henne jätte mycket. Dagen blev inte som jag hade planerat men i för sig så blir dom aldrig de^^
Men imorgon ska jag och Ida simma efter skolan och sen ta massa massa bilder på Ida vilket nog kommer bli jätte kul tror jag. Sen på Lördag blir det chili, det blir kul.

Här är snapsglasen som jag gjorde så många av för några veckor sen
  
  

Det finaste av alla leenden
är ett litets barns.
I det finns inget falkhet
eller beräkning
Det är ren glädje.


Ha det gott!


Kommentarer
Postat av: linda - pictures, drawings, me

sv: tusen tack! fan vilket vackert hår du hade, önskar jag också hade sådant hår :) kram

2010-02-11 @ 22:59:55
URL: http://lindaaaa.blogg.se/
Postat av: KAN DEE DRAWiNGS

Tack snälla goa du! Vad glad jag blir! :) Helt sjukt vad du är duktig på det där! Kramar!

2010-02-12 @ 10:24:29
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0