Man blir så Glad...

Man blir så glad när de har varit folk inne på ens blogg och kommenterat. Så jag vill tacka er som gör det, dock vet jag inte hur man svarar på kommentaren, men jag blir så GLAD:)
Igår var jag med Ida och tog lite kort, det här blev min favorit på henne.

 
Vet inte riktig vad jag ska skriva om idag, det har inte deräckt hänt någon spännande det senaste dyngnet.
Det här blir ju ett roligt inlägg (tung sarkasm)

Den här blästrade jag i höstas, den blev inte jätte bra. Löven ser helt tillplattade ut.
Tog mig bara runt två veckor att göra ^^



Ibland tror vi att
det vi gör bara
är en droppe i
havet. Men havet
skulle vara
minder uttan den
droppen.
                                        /Moder Teresa

Ha det så gott!


Kommentarer
Postat av: KAN DEE DRAWiNGS

Åh tack snälla goa du! Vad glad jag blir! Kramis :)

2010-02-13 @ 23:27:10
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0