En lång dag...

Imorgon är sista dan i skolan på 4veckor, en vecka sporlov sen tre veckor APU. (fast i för sig hamnade jag på skolan men det är inte samma sak). Så imorgon åker jag hem till familjen i Jönköping/Gränna för att vara oss dom i en hel vecka. Fast Mamma och Pappa åker till Lanzarote på måndag så dem lär jag inte se mycket utav^^ men har tid att träffa vänner och spendera tid med mina bröder.


Funderar på att klippa av håret ibland, de börjar bli så långt. Vet inte vad jag ska göra med det.
Har ni några idéer så snälla ge mig något.


Här kommer bilder på de vaser jag gjorde föra veckan



De blev rätt så sneda (men inte från den sidan jag tog kort ^^)
Det ska ju synas att jag har gjort dem själv xp
Nu ska jag packa färdigt och sedan får vi se vad jag hittar på.

I feared
 being alone
until i learn
to like
myself.

Allt gott!




Kommentarer
Postat av: linda - pictures, drawings, me

sv: tack ska du ha :D

2010-02-19 @ 21:32:02
URL: http://lindaaaa.blogg.se/
Postat av: becla

men emmy, inte klippa håret, det är så otroligt fint! fina vaser, du är duktig:)

2010-02-20 @ 23:33:37
URL: http://frokenmotvalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0