InsPeratiOn

Det första dan på jätte länge känns det som jag inte har något att göra, vilket jag behövde igentligen men har varit lite rastlös (lite^^) ialla fall så har jag pysslat en hel del, byggde till och med en snökoja med mina bröder och Tanja. Det var jätte kul, tro det eller ej men den var ett tag sen jag och mina bröder lekte i snön, konstigt.

Inatt kunde jag inte sova, (väldigt ovanlig) och då kom jag på det att jag borde göra mig en pärm eller något liknaden för att läga in alla mina ideer eller insperationer som jag får. Så det är det jag har pysslat med idag när jag hade tråkit. Har dock inte orkat göra färdigt den men tror ni förstår endå.

Jag kommer använda tapetklister för att "lima" fast bitarna
 
Har inte en riktigt bestämt mig hur bildern ska ligga men det ska jag
 pyssla med imorgon






"Winning is not
everything,
its just
that losing
really sucks"


Ha det gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0