Värdens sötaste...

Igår hamnade jag i över en timme lång bilkö in till stan, jätte kul. Som tur va hade Per film
 och dvd i bilden så vi hade något att göra xp. Vi var ute och gick på motorvägen också (något man inte gör varje dag), och det är verkligen jätte halt.
Har haft en jätte mysig dag med Sanna och Liam, bakat kladdkake muffins
och lekt massa. Liam är VÄRDENS sötaste.

Var på logen för några dagar sen och hittade den här ->

Ska ha den som hylla i köket och ha alla mina burkar på
 (ni som inte vet de så samlar jag på burkar)
 Den ska ligga ner egentligen. Hade först tänkt att slipa ner den och
sedan måla om den, men nu överväger jag om jag bara ska tvätta av den och ha den som den är.
men vet inte om det går?

Har även hittat stolar som jag ska ha i köket istället för de andra som
 inte passar (enligt mig)

Söker ni liknande saker är det bara att gå på lopis, finns inget bättre ställe för att
hitta riktiga fynd på ;)


Ha det gott!

PS. krama någon...vem som :)




Kommentarer
Postat av: becka

ååh, det kommer att bli superfint!!

2010-02-25 @ 17:48:38
URL: http://frokenmotvalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0