Vänner

Jag är så glad att jag har så många bra vänner runt omkring mig, vänner som jag kan lita på.
Idag har becka varit på besök, har varit en jätte mysig dag, med många veckor att ta igen. Imorgon ska jag åka och hälsa på farmor, var ett tag sen nu. Sedan blir det till Göteborg för att träffa Amy :D

Bara för att jag har brist på bilder jag kan lägga upp. Orkar inte ta nya, underligt hur lat man blir när man har så lite att göra. I alla fall den här bilden tog Per på oss i höstas. Pappa önskade sig snälla barn, jag och mina bröder gjorde vårt bästa ;) haha mer kan han ju inte begära


Goda vänner kan göra
allting tillsammans,
men bara de bästa
vänner kan göra
ingenting tillsammans
                                            /A.A Milne

Ha de Gott!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0