Äntligen har jag en fin blogg


Karin har idag hjälp mig med att designa min blogg. SÅ HÄR SNYGG^^
Imorgon ska jag åka hem och jobba, såå kul. Aja jag får ju
pengar för det, och pengar är alltid kul att ha :O)
Efter som pappa var så sen med och medela att jag skulle hem i helgen
så har jag varken packat eller städat lägenheten och jag har 43 engelska verb/glosor tills
imogon och kl är 21.38.

En dikt

TY ingenting upprepas någonsin i människors historia,
Allt som vid först anblicken verkar lika
är på sin höjd snarlikt;
VARJE MÄNNISKA ÄR EN STJÄRNA FÖR SIG,
Allt händer alltid och aldrig.
Allt Upprepas obegränsat och aldrig mer.


Kommentarer
Postat av: becka

åååå, vad fin bloggen blev!!!

superbra bilder:)

följer den med spänning...

kram på dej

2010-01-28 @ 21:58:33
URL: http://frokenmotvalls.blogg.se/
Postat av: Liv

Älskar din hårfärg :)

2010-01-29 @ 11:36:28
Postat av: Amanda

Jätte fin blogg :)

Oh, vad söt du är :D

2010-01-29 @ 16:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0