Lampan som jag tillverkade i Ettan

 
Den här lampan tillverkade jag föra året, jag laddar upp den för brist på ideer om
 vad jag ska skariva om för jag känner mig allmänt deprimerad idag.

Till mer glada nyheter, jag ska spendera 7 timmar i bil och tåg i helgen.
På fredag ska jag åka tre timmar tåg upp till linköping med Ida för
att träffa hella hennes stora släkt och sova över.
Sedan på lördag kväll ska jag åka 2h hem till jönköping för att sova där (jag anländer 20.48)
sedan på söndag ska jag åka ner till min lägenhet villket tar runt 2h.


Kommentarer
Postat av: becka

hej emmy!

vet inte riktigt vad jag ska skriva men lampan är superfin!

har du det bra? jag följer dig här på bloggen:p så jag vet vad du har för dej. haha, nu lät det som om jag vore någon slags förföljare, men det är jag inte...

nu ska jag sova!

godnatt

2010-01-19 @ 22:24:26
URL: http://frokenmovalls.blogg.se/
Postat av: Jenna

när jag flyttar hemmifrån, (när det nu blir) så vill jag ha såna av dig i inflyttningspresent. det skulle göra hela mitt liv typ :D sjukt nice blogg för övrigt, denna ska följas! puss!

2010-01-31 @ 22:31:38
URL: http://youmeeternity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0