Ett hjärtligt skratt är som solsken i ett hus



Idag kommer Amy och ska va hos mig tills på tisdag, det kommer bli riktigt kul :D Hon får uppleva några dagar i min skola, dock städar vi nu men har hon tur kanske hon får blåsa något^^

Den här klänningen köpte jag i fredags på Carlings i Jönköping, ja vet inte var det är men jag dras till klänningar försökte hitta mig ett par kortbyxor men nej det enda som fanns som jag tyckte om var klänningar

Hoppas ni får en toppen dag, det ska jag ha ;D
Ha det Gott!


"Den mäst bortkastade dagen av alla
är den då vi inte har skrattat"







Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Hej Emmy!

Faster Greta, du vet väl (?), hon sa till mig vid en ålder av 93 år att hon nog aldrig blivit riktigt vuxen......

Kram Anna

2010-06-10 @ 11:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0