Idag kommer bli en toppen dag ;)



Idag kommer bli en toppen dag, det känner jag på mig:)
ska försöka bli färdig med min ängel som skulle ha varit färdig för
veckor sen^^. Hoppas den blir bra. Klarblå himmel och solen lyser på
mig kan det bli bättre. Varit ute och sprungit nu, har inte mått bättre på länge.
igår hade jag min sista "läxa" innan sommarlovet så nu även fast det är två veckor
kvar kan man börja varva ner^^

Jag för veckor sen som jobbar med min ängel

Hoppas du också får en toppen dag ;)



"Jag älskar leenden och skratt.
om man önskar fler leenden i livet,
måste man skapa rätt möjligheterna
för dem... och hur kan man
åstakomma det?
verkligen inte genom ilska, avunsjuka,
extrem girighet eller hat.
Utan genom verklig kärlek, ett öppet
sinne och uppriktighet"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0