Jag tycket att vi ska hjälpa varandra!




Har ni tänkt på det att man hör mycket om onskan ute i värden??? Allt krig som pågår och små fajter sin si mellan och såvidare. Vi säger att vi kan inget göra, om bara... jag tänkte... men... och såvidare. Nu menar jag inte att du ska försöka hindra krig och sådana saker men det finns så mycket vi kan gör på vardagen som ofta går oss förbi. För det är inte de onda mäniskorna som skapar vår värd, för onda mäniskor finns det mycket få av. Det vi ska akta oss för är mäniskor som blundar, skyler på andra, säger att dom inget kan göra. 

Jag tycker att vi ska försöka hjälpa varandra så mycket det går för vi blir mycket starkare då
Finns ett ordspråk som säger att vi ska lita på varandra, men vi ska akta oss för jävulen i dem. och det ska man gör tycket jag. fast jag tycker väldigt mycket^^

"Det är att göra en god hjärning uten att tänka på att det är en god hjärning"



Ha det Gott!




Kommentarer
Postat av: Benji

bra inlägg Emmy ;)

trust everyone, just don't trust the devil inside them är dock inget ordspråk, det är ett citat. men poängen framgår ändå ;) (inget illa menat)



(skrevs av Troy Kennedy-Martin för orginalversionen av The Italian Job från -69)

2010-06-24 @ 21:25:02
Postat av: Emmy

SV: Tack ;D och ja vet men jag var tröt igår^^

2010-06-24 @ 21:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0