Minä uskon että mielikuvitus...



Som du säkert har räknat ut vid de här laget, eftersom mitt senatse inlägg var för tre dagarsen, är jag hemma hos familjen. Jag är sjuk igen, inte kul eftersom jag vill träna Och imorgon måste jag åka in till sjukhuset för en liten förkylinig, jag tycker mamma överdriver.


Igår var jag på ett 50års kallas, det var massa kul. Jag läste till och med upp en dikt PÅ FINSKA, ´
hehe aa det gick ju sådär, men jag tror de förstod va jag sa^^

Minä uskon että mielikuvitus on vahvempi kuin tieto,
Taru on väke vämpi kuin historia, unelmat ovat mahtavampia.... och såvidare

Jo jag tror du fattar att det inte var så lätt

 och såhär låter den på svenska..

Ja tror att
 fantasin är starkare än kunskapen,
myten mer kraftfull än historia,
drömmar har mer makt än fakta,
hoppet vinner alltid över erfarenhetem
skratt är det enda botet mot sorj
kärleken är starkare än döden.


Hoppas du har haft en trevlig helg,
Ha det Gott!



  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0