Snart är det sommar på riktigt :D


Hej alla mina kära vänner, idag har jag haft en vanlig dag i skolan. Som vanligt hade vi "intressanta" samtalsämnen som jag nog inte ska ta upp här...

Snart kommer den underbara sommaren, bara två veckor sen är man ledig^^ fast måste säga att det känns inte som det eftersom den riktiga värmen inte riktigt har kommit. Men ett täcken på att solen faktiskt har lyst på mig, mina älskade fräknar har kommit vilket de gör när det är sommar^^

Syns kanke inte jätte mycket på bilden men de finns där^^

Eftersom jag nu har så mycket att göra, hade jag tänkt att sätta mig och läsa lite. För att lada upp batterierna om du förstår vad jag menar^^. Få se om jag får något vetigt gjort idag.

Ha en toppen kväll ;D

 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0