Den bästa Amy är hos mig^^



Det är jobbigt när man har en son där sak man inte vill tänka på och inte kan sluta tänka på det. Ju mer man säger till sig själv Nu Tänker Du På Något Annat så tänker man mer på saken man inte vill tänka på vilket gör hela saken värre. Man försöker tänka på något annat men snart är man där igen och så blir man ju sur på sig själv för att man tänker på det IGEN. Hur gör man för att sluta tänka på något? skulle för mig vara mycket lätare att sova om jag viste det.

För övrigt.
Den bästa Amy har varit hos mig nu i två dagar och en så länge har vi haft jätte jätte kul, dock var det kanske lite segt på Åkrahäll igår men sen hade vi riktigt kul i kalmar. Och så färgade jag håret på henne igår kväll.
Nu sitter jag och väntar på att hon ska vakna sen ska vi ut och springa en runda, ÄNTLIGEN ÄR JAG FRISK.


En bild på oss i 8an...



"Skratt sätter blodet i svallning,
får bröstet att vidga sig och nerverna att dallra.
Det sopar rent i en trög hjärna
och ger hela systemet
en renande återhemtning"




Kommentarer
Postat av: becka

åh, det låter jättemysigt ju! ha de så fint!

2010-06-12 @ 19:02:24
URL: http://frokenmotvalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0