Vad är det som gör dig Glad?



I helgen fick jag en intressant fråga, det mest roliga var att jag inte hade något odäntligt svar vilket nästan var hemskt. Så nu har jag gåt runt och funderat och kommit fram till att jag har jätte många svar på den fråga


Vad gör dig glad, vad är det som får dig att Le?  En fråga jag tycker alla ska kunna svara på

  • när solen skiner på mig
  • efter ett oväder och man kommer ut och allt doftar så otroligt gott
  • när jag får beröm över något jag har gjort
  • när jag är med vänner
  • när jag skratta så att jag inte får luft, måste vara det bästa som finns
  • en bra bok i ena handen och en kopp te i den andra
  • efter ett långt tränigs pass när jag känner hur underbart jag mår
  • min familj gör mig glad (för det märsta^^)
  • en varm sommardag
  • blommor som luktar gott
  • när något utav mina vänner mår bra eller är kära, då blir jag glad
  • När min familj är glad
  • en riktigt god kaka
  • vakna upp och veta att det kommer bli en jätte bra dag
  • när jag får arbeta med mina händer
  • roligt skämt^^
  • stor skål med godis och en riktigt bra film
  • när någon säger att de tycker jag är sött
  • VETA ATT DET SNART ÄR SOMMARLOV
  • Veta att jag är jag
  • finna gamla saker älskar jag
  • Paket och överraskningar :D

Känner att jag kan pågå i evigheter men tror ni har fattat poängen^^

Vad är det som gör dig glad?

 



"skrattgropar borde aldrig
opereras bort.
Spåren efter känslor
är av större värde
än konstlad
ungdom"


Kommentarer
Postat av: Idaa

emmy du glömde att; att baka gör dig glad

2010-06-03 @ 17:12:17
Postat av: Emmy

SV:Haha just det ;D men jag tog med en god kaka^^

2010-06-04 @ 06:42:51
URL: http://http:/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0