Är dom inte jätte finna!



Dessa hittade jag i helgen på en loppis, bara 5kr st  helt otrolig. Så nu får jag slänga mina andra tallrikar som jag inte tycker om^^



Jag blev kär i dem ^^

Nu efter denna lustiga dag ska jag sätta mig med en bra bok och en riktigt varm kopp Te
sen ska jag sova :)

Ha en mysig kväll du med
Sov sött!




"Livet formas inte bara av stora uppoffringar
och plikter utan av små händelser;
leenden och vänlighet som visas
sådär i förbigående. Det är detta
som vinner i längden och får en att må bra"

Sir Humphry Davy




Kommentarer
Postat av: Anna-Karin Olofsson

Hej Emmy!

Jag blir lika GLAD när jag läser i din blogg!

Hoppasd att förkylningen gett sig o att allt är i sin ordning. Ja visst är det fina tallrikar du köpt, maten måste smaka extra gott på dessa. (Man blir ju lite "Sådan" när man hittat ngt mangillar så där extra. Ha det gott Kram Anna

2010-06-08 @ 15:51:05
Postat av: Emmy

SV: Vad glad jag blir, Ja maten smakar magnefickt på dessa tallrikar^^ Hoppas du också har det bra. Massa kram

2010-06-08 @ 23:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0