Det är något som inte stämmer!


Jag som är imot allt som har att göra med tragiska smör sångare. Som
bara kan sjunga om sitt tragiska kärleksliv, har fastnat för Melissa Horn
Det är något som inte stämmer.

Har nu varit ute och sprunigt min morgonrunda som från början tog 70 min
 och nu 60 min^^men jag slutar aldrig förundras av den underbara naturen ute
 nu. Vitsippor måste vara något av de finaste på våren.


Jag kan se mig själv bo här^^ Kan inte du?

Bilderna är tagna i Torsås, en liten kommun utanför den stora staden Kalmar^^



"Dont worry about life,
you´re not going to
 survive it anyway"

Med dessa uppiggande ord hoppas jag du får en underbar dag ;D

Ha det Gott!


Kommentarer
Postat av: lucke

sv; Tack så mycket! följ gärna på bloglovin om du vill :)

2010-05-03 @ 10:52:19
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: becka

åååh! emmy! jag flyttar dit med dig på direkten!!

vilket sött hus, precis ett sånt som jag vill ha!

2010-05-03 @ 21:44:06
URL: http://frokenmotvalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0