Learn at once how big and precious it is!



Den här gjorde jag för ett par veckor sen, tillsammans med stig (min lärare)
 och nu har det blivit  en liten spricka i den. Inte alls stor, man måste
syna den för att kunna se den, så jag vill inte slänga den. Men då har
 jag det problemet att jag inte riktigt vet vad jag ska göra
med den. Kan ju inte ge den till någon och jag skulle inte vilja ha den själv
och jag kan inte använda
den i min fria produktion. Vad jag hitta på med den???



Har någon en bra ide så kan ni ju försöka höra av er ;D


"Happiness alweys looks small while
you hold it in your hands, but let it
go, and you learn at once how
big and precious it is"

Ha det Gott!


Kommentarer
Postat av: delacour

Guu va fin! Hur fasen gjorde ni den?! :)

2010-05-07 @ 11:57:52
URL: http://delacour.webblogg.se/
Postat av: Mimmi

sv: ah du menade så :P

Ja, hon kunde göra det väldigt bra.

2010-05-07 @ 17:01:50
URL: http://morewishes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0