Dreams are illustrations, from the.....


Vad saka denna dag sluta. Jag la mig lite försent igår, Satt hemma hos min vän och pratade spöken enda fram till kl.2 igår. De skrämde upp mig så mycket så de var tvungna att följa med mig hem^^ Jag är också lite sjuk så kunde inte ta min sprinrunda denna morgon vilket gör att jag redan känner mig rastlös. Det ända jag ska göra i skolan är att gravera vilket kanske inte är det roligaste. Aja den dag blir säkert bra iallfall;)

Ärligt nu vilken ser bäst ut, eller ska jag göra alla olika?

Haha sådana problem jag har^^


"Dreams are illustrations...
from the book your soul
writing about you"

Ha en toppen dag ;D


Kommentarer
Postat av: Anne

Tycker den blåa är finast men tyckerolika är roligast. du vad sägs om den här...

...Så som i himlen,så ock på jorden

Så som i det inre,så ock i det yttre

2010-05-10 @ 23:11:01
Postat av: Emmy

SV: båda är blåa^^ men förstår vilken du menar ;D

Ja den var jätte bra :D

2010-05-11 @ 06:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0