TE Servis av Mechaela Karlsson



Har varit på strålande humör hela dagen och jag vet inte varför^^ Kan det vara att solen sken när
man kom upp idag. Iallafall så har jag ett leende på läpparna som inte lämnar mig :) 

Kom just hem från Mikis där jag fick testa hennes nya te servis som hon har gjort, det var jätte mysigt.
 Jag älskar att sitta och bara prata och dricka te med vänner. I lördags var jag med Beni och Moa och
 då hade vi så trevligt att först när jag kolade klockan var den 19.30, nästa gång var den 23.30
och hade sagt att jag senast skulle vara hemma 22.00^^
 
Servis av Michaela Karlsson




Är den inte helt underbart söt???


"Många människor försummar
den lilla lyckan medan de
väntar på den stora"

Ha det Toppen ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0