Vad man en gör missar man något kul...



Idag har jag varit med klassen på öland, det var jätte mysigt.
OCH skälvklart när man är på öland lyser solen, det har värkligen varit ett otroligt
underbart väder idag. Man känner att sommaren snart är här^^ Imorgon
ska jag åka hem för att på söndag ska jag gå på konfermation
och så fyller min bror år.

För allas information är det väldigt jobbigt att ha två liv. Ett här i min lägenhet med mina underbara vänner 20mil hemmifrå. Och ett hemma hemma med familjen och de vänner jag har där som också är underbara. Jag vill umgås med alla lika mycket men när man har det som jag har det kan man inte det. När jag är hemma, vilket jag faktiskt är rätt så ofta så ska man ta igen på de veckor man inte har varit där, på två dagar. Har man tur så är det en hel vecka (något form av lov). Och det är nästan bara på loven jag hinner umgås med vänner för att om jag bara är hemma två dagar vill jag va med familjen. Är man hemma hemma missar man saker här. Är man här så missar man saker hemma hemma och det är jobbigt. Skulle inte vara dumt om man kunde dela sig ibland.

På tal om helt andra saker
TITTA VAD SOM HAR BÖRJAT SÅ UT I BLOM^^


Hoppas på en fortsatt trevlig dag
Ha det Gott!


"Om du står men ena benet igår
och det andra imorgon,
pisar du på idag"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0