Denna helg har gått jätte fort...



Denna helg har verkligen gått jätte fort, och som vanligt när jag är hemma är jag väldigt dålig på att göra några inlägg.

Men nu sitter jag här igen och snart börjar skolan, idag ska vi nog blåsa karaffer eller
något liknande^^. Iallafall i Lördags hade vi kräftskiva hemma och som vanligt hade mamma och jag en sådan där bra planering att vi fotfarande stod och damsög när gästerna kom och matten var knappt påbörjad, med det var mysigt iallafall. Eftersom jag hade glömt att planera hur jag skulle duka fick det bli av de saker vi redan hade hemma.

Jag använde inga serveter denna gången, vi hade bara gula och fula vist att de gula hade passat men
ibland kan de vara lika fint att duka utan som med. ljusen som jag använder finns att finna i alla möjliga färger på Åhléns, de är jätte smidiga att duka med;D



Kräfter var det ju också ;D

Nu börjar jag få brotom^^
Ha en toppen dag!


"Every where you go
take a smile with you"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0