IDAG MÅR JAG INGET VIDARE!



Jag måste bara säga det att jag har helt underbara vänner. Idag när jag kom hem efter skolan mådde jag inget vidare, orkade knappt ta av mig skorna innan jag dök ner i sängen. Men tur var kom Moa och Erika och pysslade om mig och lagade mat till mig, medan jag låg halft väck i sängen. Som tur är mår jag mycket bättre nu efter mycket medicin och tre pankakor^^ Tack vare dom.

PÅ tal om helt andra saker, nu när jag var hemma i helgen fick jag med mig rabarber
och igår gjorde jag årets första rabarberkräm, och det var sååå gott^^


Rabarberkräm är jätte smidigt att göra, förstår inte varför jag gör det oftare

Dröm söta drömmar...

"Bry dig inte om orättvis
kritikt. Andra kan inte såra
dig om du inte tilllåter dem"

Har blivit något fel, dock vet jag inte vad men vill sova nu
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0