Vart har denna dag tagit vägen!



kl är redan halv 7, var har denna dag tagit vägen. Jag har inte gjort något av större vikt,
 fast så är det väl när man är sjuk.
Jag borde nog ha pluggat men när jag har tråkigt vill jag inte saker som är tråkigare hehe.
Jag har knappt haft en läxa sen sportlovet och nu nästa vecka har jag två prov plus en bok att läsa plus
 musik läxa oj just det jag har ett omprov också ajdå det hade jag glömt. Jag vet att det inte är
mycket att komma med i gemfört med många andra men för mig är det jätte mycket ^^

Har en vän vid namn Alexandra som ville att jag skulle visa min ballong jag gjorde
i höstas. Och eftersom jag är sååå snäll gör jag det ^^


Funderar på vad jag ska hitta på nu, plugga eller städa golven eller diska
hmm jag går nog och sover en liten stund medans jag funderar över detta ;D



Ha en fortsatt toppen dag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0