Jag har många drömmar i mitt liv!

 


 


Jag har många drömmar i mitt Liv, det är mycket jag vill göra och mycket jag vill bli.
Jag får dagligen nya drömmar och mål som ersätter de gamla som inte känns lika viktiga en dag som nästa, Men alla drömmar har samma utgångspunkt, jag vet att det kommer låta konstigt men den allra största dröm jag har är att vara Lycklig, fast det är väl igentligen vad alla våra drömmar går ut på. Men jag har ju den teori att den tid vi lever i nu är den enda som finns. Missförstå mig inte, det jag menar är att tiden är något vi människan har skapat oss för att förklara vad det är som sker runt om kring oss, det enda som faktiskt finns och är äkta är NUET. Vi lever alltså i våran dröm just precis just nu. Vi är nu den vi drömde om att bli. vist ska vi ha drömmar och mål med vårat liv, men vi kommer inte "bli någon" för vi är redan någon.

"Dröm som om du skulle leva i evighet och lev som om du skulle dö imorgon". Om jag vill vara lycklig då är jag lycklig, för jag tror inte att genom "förvärkliga" min dröm kommer göra mig mer nöjd med livet. Skulle jag nu vara en stor konstnär som bodde i ett underbart sött hus vid havet och ha en underbar man, jag skulle fortfarande ha mina dagliga problem som följer oss var dag. Jag försöker alltid att se det positiva och vackra i det jag ser och upplever bara för att det gör mig på gott humör. Jag lever nu och inte sen om du förstår vad jag menar. Men det kanske inte vorde dumt om jag kunde planera bättre, fast iförsig har man intällnigen att allt löser sig så varför? Jag älskar mitt liv och skulle inte vilja byta det för allt i värden. Ha den inställningen och det kommer bli så, tro mig. Tro på din dröm, först då blir den värklig

Ha det Gott och dröm söta drömmar!

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0