Grattis på morsdag Mamma <3



Min mamma är den mest underbara människan jag känner. Finns inget jag inte kan prata med henne om och hon kommer nästan alltid med ett klokt svar på det jag frågar henne. Hon är det mest viktiga jag har i mitt liv Jag Älskar henne otroligt mycket vet inte vad jag skulle göra utan henne. Hon finns alltid där och uppmuntra alltid mina drömmar, hjälper mig om jag har gjort något dumt tröstar mig även fast jag kanske inte alltid förjärnar Jag vet att hon älskar mig och alltid kommer att älska mig, hon kommer aldrig lämna mig för hon bor i mitt hjärta. Min mamma är min mamma och hon är bäst jag älskar henne. TACK FÖR ATT DU FINNS MAMMA OCH GRATTIS PÅ MORSDAG<3




För övrigt har jag haft en väldigt bra helg^^



Kommentarer
Postat av: Linda

Självklart. Men det jag syftar på är de som kommenterar exakt samma sak till hundra människor. Spam med andra ord.

2010-05-31 @ 10:40:26
URL: http://wlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0