Det är bara mycket trevligare att vara två!




Det skulle vara kul om jag kunde skriva om något intressant ibland,
något mer spännande en vad jag gör eller köpt. För på en skala ett till tio
Hur intresserad är man egentligen. Jag tycker förvisso att det är jätte kul att
gå in på mina vänners bloggar och se hur de har de där hemma. Men jag känner
att jag aldrig får något vettigt ur mig. Men sen är frågan också vad
är intressant att läsa om, alla är vi ju olika.


Det var ett tag sen nu jag och mina vänner målade. Viket jag tycker är synd för det är roligt 
även fast jag inte är den bästa på är det ett väldigt mysigt sett att umgås på.
Dricka Te och äta gott^^




Snart ska jag till mina vänner och vi ska laga mat och sedan ska vi
titta på Det regnar Köttbullar, är inte det den mest bästa film rubrik^^



"Du kan inte drömma för mycket;
Du kan inte göra tillräkligt för att låta
drömmarna gå i uppfyllelse"

Ha det Toppen ;D


Kommentarer
Postat av: Mimmi

förstår exakt vad du menar.

2010-05-05 @ 16:11:03
URL: http://morewishes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0