Dreaming with my eyes wide open!




Har varit en helt vanlig dag i skolan, och humöret varit på topp^^ Livet är allt bra. 
Så här hade jag håret idag, kanske inte den bästa uppsättningen jag har gjort men ändå




Det du behöver är en hårsnod, hårnålar och lite hårspray;)

Jag satte upp håret där bak i en helt vanlig hårsvans mitt på huvudet och drog den uppåt så
jag fick den där jag ville ha den, rufsade om lite sedan tog jag håret jag lämnat där fram i olika
omgångar och satte det runt snodden så att den inte syntes. Rufsade till det igen och sprayade,
(är sämst på att förklara men jag gör mitt bästa^^)


Här har du en kanske mer rolig uppsättning
 http://emmyintresse.blogg.se/2010/january/veckans-harfrisyr.html


"I´ll do my dreaming with my
eyes wide open, and I´ll do my
looking back with my eyse closed"

Ha det Gott!


Kommentarer
Postat av: Mimmi

sv: vad trodde du inte var möjligt?

2010-05-05 @ 20:57:31
URL: http://morewishes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0