Kan inte leva utan dem som driver en till vansinne


Vist är det konstigt att man saknar och inte kan leva utan dem som driver en till vansinne^^
Min familj (speciellt mina bröder) driver mig till 90% vansinne, ibland vet jag inte vad som är vad.
Men sen kommer det där som är GULD värt som gör att man älskar dem så man bara kan göra med familjen.


Pappa hörde av sig innan idag och undrade om jag vill följa med hem hem och kände, även fast jag kommer
träffa dom nästa vecka att det skulle vara skönt att komma hem hem och vara med familjen lite.
Så det var bara att skynda hem och "städa" lägenheten och snart bär det av.

Var på Nybro marknad, där hittade jag de här linet för bara 50kr.
sånt gillar vi;D

Jag har tänkt att ha en toppen helg bara så att alla vet det ^^


När dina drömmar förvandlas
till stoft, Dammsug ;)

Ha det Gott!



Kommentarer
Postat av: Ellinor Sjöberg' [fotoblogg / mitt liv]

söt tröja! :]

2010-05-09 @ 12:17:07
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0