Äntligen har man sovit tills man är utvilad!



Igår gick jag och la mig kl.18.12 och vaknade idag kl.11.30,man kan säga att jag var tröt.
Vanligfall kan jag ju inte sova mer en 7h. Så nu är jag riktigt utvilad^^
 Det har varit en väldigt skön dag, det mest ansträngande
jag har gjort är att dricka te och äta skorpor med mina vänner medan
vi tittade på film^^

Var i Kalmar i fredags till lördag vilket var riktigt kul.
 köpte det här linet på New Yorker



Så här ser den ut på!
Har inte bestämt mig en vad jag tycker om den än, men
tills dess får den duga.




Be who you are and say what you feel,
because those who mind dont matter,
and those who matter dont mind.

Sov sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0