Jag älskar värkligen mina burkar!


Är lite irriterad på min dator, kan inte lägga upp några nya bilder på den ;(
men men vad gör man.

Har haft en riktigt toppen dag, Rosanne kom hit och vi har baka paj och sutit och pratat massor och pajen var jätte god, åt sådär mycket som man gör när något är sådär underbart gott^^ massa mys var det :)  Jag älskar värkligen saker som för mig är mysiga, önskar att jag kunde fyla alla mina dagar med massa mys <3 

Det får bli ett par gamla på mina älskade burkar!










"Ofta ängnar vi väldigt mycket tid
åt att vara rädda- för något som varit
eller rädda för något som kommer i framtiden
Allt för att unvika att vara i nuet"


Ha det Gott <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0