Kärlek är ju så underbart!


Oooj vad tiden kan gå långsamt ibland, fick värkligen den där lila självmodstanken varje gån bliken drogs till kl idag. Jag har praktik på skolan de närmaste tre veckorna och den här veckan är jag uppe på bruket, PÅ SLIPERIET bara det säger ju allt :P

Men till annat, jag är ju så otroligt glad just nu, en kär vän till mig har ju hittat kärleken.
Är inte det helt fantastisk, jag blir så glad att jag har svårt att sitta stil när jag tänker på det
Kärlek är ju så underbart<3



" Många tror att man
kan välja vem man ska älska!
Om dom viste hur fel
de har"


Ha det underbart <3



Kommentarer
Postat av: Amy

haha du verkar ha tre väldigt roliga veckor framför dej!

Vem är det som har hittat kärlekn, det är ju inte jag iallafall :P <3

2011-02-02 @ 17:40:04
Postat av: en kär vän <3

utan dig hade jag inte vågat vinna min kärlek <3 inte utan dig..

2011-02-07 @ 16:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0