Bakom varje vrå och varje liten sten!


Ibland är det så svårt att se saker som är tydliga för andra, men själv är man blind
vi ser bara svart. Då år det bra att ha en vän som berättar för en om allt det man väljer att blunda för och om allt man inte lysnt på. Snart är allt tydligt som en vacker vinterdag då solen lysser in genom fönstret
Glädjen är tillbaka och inget är omöjligt!

Lyckan finns där, tro mig.
Bakom varje vrå och varje liten sten.
Det handlar bara om att våga sen den med egna ögon!



Ha det underbart
Puss Puss <3



Kommentarer
Postat av: Anna-Karin Olofsson

Vad glad att jag hittar dig igen på din sida. Känner att jag sitter hemma hos dig en liten stund o får orden direkt till mig. Gillar DIG EMMY Kram Anna

2011-02-11 @ 10:02:56
Postat av: Emmy

det gör ju du snart. kraaam

2011-02-11 @ 22:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0