Never ever ever under restid yourself!



Pretty Pretty pleeees if you ever ever fell that you are nofhing.
You are f##king perfect for me...
                                                       /P!nk

Så känner jag för alla som säger att de är något annat än en 10 på en skala från 1-10.
Alla där ute ni är allihopa en solklar 10 för mig, jag skulle bli så glad om ni kunde börja tro på det för ni alla är ju så underbara. Jag blir så ledsen när jag hör någon säga att de är något mindre. Man kan ju inte var mer perfekt en det man är. Man ska inte gämföra sig med andra för då får man ett evigt tävlande i livet för du kommer alltid dig se någon du tror är snyggare, bättre, smartare, mer populär en du. Det spelar ingen rol för ni är allar en 10 poengare för det finns ingen som är som du!

Till annat, har ju äntligen börjat måla :D




Hoppas ni har det underbart <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0