Paris... jag är kär!!!


Lite bilder från paris <3

När vi kom upp från tunelbana var det 10 plusgrader, det var helt otroligt jag var kär!!!

Parisetornet^^

Utsikten var helt obeskrivlig, inte en enda bild kan göra den rätvis med den här får helt enkelt visa er lite.

Vi levde livet som det borde göras jämmt...

...dock var vi ju inte jätte pigga på morgonden efter en natt i Paris<3

Jag ska bo här :D

Om ni undrar varför bilderna är lite sudiga så åkte vi tuff tuff tåg samtidigt!!!

Ha det underbart!

 


 


Kommentarer
Postat av: A-K Olofsson

Paris - där har jag aldrig varit, låter mkt spännande!

Snygg bild du har längst upptill - Emmy vattnar- måste vara en duktig fotograf!!

Kramar från en "ego" Faster.

2011-02-22 @ 18:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0