Om du undrara vem jag är!!!



Emmy Lennartsson


Jag är 18år och 7 månader gammal och har många drömmar med mitt liv. Jag är glad när människor runt mig är glada och lyckliga, jag älskar att skratta, jag älskar när solen lyser, spelar ingen roll vilket tid det är på året för varje årstid har något som gör just den tiden på året bäst. Jag älskar att vara glad, jag skrattar mycket. När jag är som gladast är när jag får skans till att skapa och arbeta med mina händer, det är en känsla som inte går att beskriva med ord utan går bara att uppleva.

Jag älskar den gamla romantiska stilen, jag är kär i allt som för mig är vackert. Jag blåser glas, jag målar, jag gör smycken, jag älskar att baka, pyssla, fotografera, mysa, springa och dricka te med mina underbara vänner. Jag är kär i kärleken, jag älskar att lyssna på musik och jag samlar på burkar av någon väldigt konstig anledning. Jag älskar att sladda :D

Morgonen är den bästa tiden på dygnet, jag är för mig själv, gör allt i min takt, tänder ljus äter frukost och läser. Jag läser väldigt mycket. speciel när jag inte mår så bra för då flyr jag undan i alla undrbara sagor bara för att slipa värkligheten för en liten stund.

Jag är den jag är och har nog alltid varit de, jag har alldrig riktigt förståt mig på varför jag inte ska vara den jag är. . Jag drömmer om att få skapa alla mina ideer, att vara lycklig och kunna leva på min konst. Jag har lärt mig att man inte ska döma någon efter ryckten eller hur folk ser ut, jag avgör själv hurdan personen är först eftert att ha traffat personen i fråga. Vi är alla olika på alla sett.

Jag har väldigt lätt för att tycka om människor.

Jag klär mig efter humör samma sak när det kommer till vad för musik jag lyssnar på.

Dålig egenskap jag har är att jag oftast inte säger vad jag igentligen känner om någon frågar. Jag tar väldigt dåligt på kritik (vilket jag verkligen försöker ändra) Jag lyssnar inte på mina egna råd. När jag är hungrig är jag riktigt otrevlig och dum.

Jag tycker inte om blodpudding, kaffe, lakris och allt ont i värden. Jag blir arg när folk tror värden är fyrkantig.

Jag vet inte hur jag skulle klara mig utan min mammas kloka råd, mina bröders galenskaper, pappas sjuka humor och alla mina underbara vänner. Jag älskar livet mer en något annat, varje dag är en dag för sig bra som dåliga men alltid livet och det är fantastiskt.

Det var lite av vem jag är, jag förstår om du inte orkade läsa allt!

Hoppas du har det underbart

kraaam!!!



 


Kommentarer
Postat av: Anna

Känner du dig förföljd av mina kommentarer - säg/skriv bara till!!

Hungrig - sur o arg - släktdrag........ Ta ett äpple brukar Ulf allt som oftast uttrycka........

Vi delar inte lakrits o blodpuddingen, jag älskar båda delarna, gärna salt lakrits. Ska vi dela på en påse "gott o blandat"?

Nu serverar Ulf Levergryta, allt för att blodvärdet ska hållas stabilt o framförallt att vi gillar det!

Ha det gott. Kram Anna

2011-02-27 @ 16:40:25
Postat av: Emmy

Nej då, det är bara jätte kul att du kommenterar jag blir så glad varje gång. haha aa kan tänka mig det är ju samma sak med pappa ;)

Du får ha det toppen

Kraaaam

2011-02-28 @ 10:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0