Livet är vad livet är antar jag!


Ibland är man allt förvirrad, men vet inte riktigt vad som händer eller ännu värre
man vet inte vad man ska göra för att det ska blir rätt.

Sitter just nu och funderar på vad det jag igentligen vill ha och varför jag vill just ha, varför kan jag inte bara vara nöjd med livet som det är för jag har det väldigt bra. Hur kommer det sig att man på något sett alltid vill ha mer och bättre???  Det är ju knappast så att vi mår bättre av det, raka motsatsen igentligen.

 

Längtar tillbaka till den här tiden :)

 

"Vad är Mod?

Att konfrontera drakarna

Övervinna hindren

Förstå riskerna

Verkligen leva

Alltid hoppas

Gå hela vägen

och förvänta sig det bästa"

 

Ha det SUPERfint Kraaaam!!!

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0