bättre sent en aldrig^^

I vintras började jag med en inspirations pärm, den ser ni där...
 
http://emmyintresse.blogg.se/2010/february/utkast-feb-21-2010.html 

Igår gjorde jag färdigt den^^ haha bättre sent en aldrig eller vad säjer ni

Som jag nämnde då har jag använt tapetklister för att få på bitarna
(är ni rädda för att bli kladdiga bör ni inte göra detta^^)

Har haft en jätte bra dag, mycket skratt och att sluta lite tidigare gör det hela inte heller värre.
OCH min vän Benji visade mig hur jag får ner Spotify, så nu har jag det också :D Riktigt bra.
Gick en riktig lång runda med min vän Pernilla, efter det gick vi hem till Karin för att
titta på Lejon Kungen, massa mys var det ^^

"It is better to
be hated for what you
are than to be loved
 for somthing you
are not"

Ha det Toppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0